25 Ocak 2016 Pazartesi

Eteklerden seçmeler...

Selamünaleyküm
Dikişle ilgili yazılara devam. Bunlar diktiğim eteklerden bir kaçı...


Evde bol miktarda bulunan şifonlarla ne yapsam derken böyle bir etek yapmaya karar verdim. İçini astarladım. Yaz için oldukça kullanışlı bir model oldu. Aynı kumaştan şifon bluz dikmiştim. Kumaşı tanıdık bulanlar için belirteyim :)


Burda 2012 Ocak sayısı 119 numaralı model. 


Bu etekte penye kumaş kullandım. Zaten kumaş önerisi de sweetshirt kumaşı diye belirtilmiş. Ben ekstra olarak sarkmasını önlemek ve süs amaçlı etek ucuna üç kez düz dikiş geçtim. 


Burda 2013 Ocak sayısı 116 numaralı model. 


Bu modelde cep çalıştım. Cep çalışmanın düşündüğüm kadar zor olmadığına kanaat getirdim bu sayede:) 


2012 Kasım  126 numaralı model. 
Şimdilik bu kadar. Görüşmek dileğiyle... 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için önemli,giderken yorumunuzu bırakırsanız sevinirim:))