17 Aralık 2015 Perşembe

İğne Oyaları

Bu yazımı da iğne oyalarıma ayırmak istedim. 
Bir aralar elimden düşmeyen iğneme, boyun düzleşmesi teşhisi sonrası ara vermek zorunda kalsam da çok yakın tanıdıklardan gelen siparişleri uzun vadede yapabilirim sözüyle geri çeviremiyorum. 
İşte onlardan seçmeler... 




Yukarıdaki tülbentler firkete yardımıyla yapıldı.



Aşağıdaki tülbentlerde normalde tahta boncuk kullanılıyor ama yıkanınca rengi attığı için ben cam boncuk tercih ediyorum. 




Bir sonraki yayınım dikiş ile alakalı olacak inşallah. 
Görüşmek dileğiyle... 

2 yorum:

  1. Tez zamanda Rabbim sifa versin insaalah.cok daha guzellerini yaparsin eminim

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun. İnşallah :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemli,giderken yorumunuzu bırakırsanız sevinirim:))